جملات عاشقانه دروغ
نوشته شده توسط : محسن

جملات و اس ام اس عاشقانه دروغ



تو خــودت را رنگ زدی ، تا شیبه خاطرات این آدم ها باشی ؟
شاید فراموش کردی ، که این آدم ها رنگین کمان را با دروغ های خود رنگ میکنند
تو برای آنها، حتی معنی بی رنگی را هم نداری
کاش سیاه و سفید بودی
تا باورشان میشد، تو شیبه دروغ های رنگیِ آنها نیستی
شبیه حقیقتِ خودت هستی

اس ام اس عاشقانه

از درد دوست نداشتن هایت گفتم
خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است

اس ام اس عاشقانه



دیوانگــی های دلم را به دل نگیر
دست خودش نیست ، طفلک باور کرده بود دروغ دوست داشتنت را

اس ام اس عاشقانه

به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …
افســوس

اس ام اس عاشقانه


بازنشر شده توسط وبلاگ تفریح فان





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: